Wednesday, April 13, 2011

seManGat meMbaRa...!!!


malam ni malam yang paling penat rasa nyer..
xpernah sepenat cam ni kot..
keletihan mengemas bilik untuk tetamu..
sebab nyer ade tetamu undangan akan datang jumaat ni..
so..terpaksa la saya ubah sana ubah sini untuk mencantik kan lagi ruangan bilik tetamu tu..
hehehe.. ^,^
padahal memang dah ade sedia ada..
pas maghrib tadi terus memulakan kerja ini..
mula nye nak wat sket jer..tapi terus amek mop untuk mop lantai..
penat giler badan ni..
bukan setakat bilik tetamu jer yang dikerjakan..
sudah pasti toilet nyer pun perlu dibersihkan untuk keselesaan tetamu..
bunyi macam tetamu kehormat jer nak datang..
yang nak datang nyer akak suami saya jerrr..
saya ni bukan boleh if ade tetamu nak datang, mesti nak mengemas macam nak pindah umah jer..
bukan untuk tetamu je kan..
tapi untuk saya jugerrr...sebab saya memang suke umah yang sentiasa bersih..
bab cuci toilet yang paling malas sebenar nyer bagi saya..
tapi kena wat jugak..
terduduk dalam toilet tu sebab nak berus sana berus sini..
penat woooooo...

abih jer wat kerja2 tu keletihan melanda..
sakit badan2 ni..
pehtu mula la nak melending kat suami..
hahahaha ^.^;

*
*
tak sabar rasa nyer nak menanti tetamu sampai..
sebab sabtu ni kami nak pegi kenduri kahwin family suami saya..
tunggu entry nanti yerrr..


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/