Monday, April 18, 2011

ke MajliS peRkahwiNan > Shazwan & SuhaNa



16hb April 2o11 > Sabtu..
kami ade terima undangan majlis perkahwinan dari sepupu suami saya..
sebab tu la kakak ipar saya datang rumah..
coz bermalam di sini n nak ke majlis bersama2 kami..
terkena pulak sabtu tu suami saya kena kerja..
tapi seb baik hanya separuh hari..
jam 12.oo pm baru sampai umah..
n kami pun bersiap n bergerak ke majlis kawen tu..
majlis diadakan di Dewan MPAJ..
keadaan jalan sepanjang ke sana agak sesak kerna hari hujan..
padahal dari putrajaya nak ke Ampang tak de la jauh sangat..
disebabkan jalan sesak, lewat jugak la kami sampai..
tapi sampai je kami kat dewan MPAJ kelihatan pengantin baru je masuk ke dewan..
takde la lewat sangat kan..
ni la pengantin yang di raikan..

Selamat Pengantin Baru > Shazwan & Suhana..

sama cantik sama padan..
begitu juga tema color baju nyer pun cantik bangat..
i like's..

*
*





pas masuk dewan jer kelihatan ramai tetamu yang datang..
pada mula nyer kami nak cari tempat untuk makan..
tapi kebanyakan nyer penuh..
terus ke depan n berjumpa dulu ngan sanak saudara..
maklum la saya pun belum pernah bertemu ngan sedara suami yang datang ni..
sempat meramah mesra bersama mereka n berkenal2an lerr..
bila lagi nak kenal kan..
time2 camni la..
pehtu kami dijemput duduk ditempat ini..







hehehe ^.^;
meja VIP tu..sape nak bagi duduk tempat camni kan..
kebetulan kami ni sedara terdekat..
so diberi peluang la makan kat meja tu..
kami dilayankan seperti tetamu kehormat jer..
tak perlu beratur untuk mengambil makanan..
makanan yang disediakan pun sedap bangat..
tengok ni..Special kan..sangat seronok..
dah dapat tempat camni kena la makan sepuas puas nyer..

*
*

abih jer makan sempat jugak saya snap2 gambar..
nak snap gambar family kena la bertukar photographer kan..
jadi nyer kami berdua la bergilir2 amek gambar..
mane leh kalau gambar saya tak de kan..
begitu juga la suami saya..
tak kan die tak berpeluang nak bergambar ngan family die..
ini gambar2 kenangan bersama family arwah ayah suami saya..

*
*







< saya wif akak2 ipar n pengantin perempuan >


< suami wif paksu nyer...wajah nyer sama jer ngan arwah ayah mertua >

pehtu sempat jugak la saye bergambar bersama ngan pengantin yang diraikan..

*
*





dan yang ni pulak sebelum nak balik..


sebelum pulang tak lupa juga berjumpa dulu ngan mak pengantin..
dan ini yang kami terima dari diorang..Thank's..



& sempat lagi posing kat depan dewan ni..




& the last peace by me..muuaaahhhh..


sangat seronok kerna dapat menghadiri majlis perkahwinan yang meriah gitu..
Thank's di atas jemputan anda..
if perasan, takde kan gambar mak mertua saya..
sebab nyer mak tak leh nak datang majlis kat sini..
lagi pun mak dah pegi ke majlis yang diadakan di kelantan ritu..
walau apapun..majlis ni bes..n seronok bertemu ngan saudara yang belum pernah saya jumpa..
Lastly.. kami terus bergerak pulang..
tapi sebelum tu kami singgah umah kakak suami saya di sungai buloh..
berkumpul disana bersama family kami la pulak..
lepak2 dulu kan..
setelah lewat malam baru la kami pulang ke umah kami..
kat mana lagi kan.. di putrajaya lerrrr..

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/