Tuesday, April 26, 2011

cukup2 Laaaaa...


bunyi seperti frush..!!!!
Kalau laaaaa saya ni Doraemon..
dah lama saya mintak macam2 tau..
Nak itu nak ini..

Tapi sebab nye saya bukan seperti itu..
saya hanya manusia biasa yang dicipta Allah SWT untuk menghadapi dugaan idup macam ni..
So.. tak perlu la anda di luar sana selalu bertanyakan sumething yang tak boleh saya beri jawapan nya..
Tiada kuasa pada saya untuk semua itu..
saya hanya buleh berusaha..berusaha & berusaha..
mungkin anda terlebeh dahulu diberi rezeki itu..
Bukan pada saya..

Kalau saya buleh mengubah apa yang telah ditentukan..
alamat nya saya ni mempunyai kuasa yang luar biasa..
kuasa apa nyaaa.. ^.^??
tak perlu la di katakan apa2..

*
*

sebagai seorang manusia..
saya hanya buleh berdoa agar segala urusan dipermudahkan..
sape tak nak rezeki datang bergolek..
tak kira rezeki apa..
sume orang nak..

hope lepas ni takde yang bertanya pasal hal2 ni..
bukan saya tak suka tapi perasaan ni yang tak leh nak kawal..
saya tahu anda mengambil berat tentang hal saya itu..
tapi harap sume nye memahami..
insyaallah..
if saya diberi peluang untuk rezeki itu, saya akan berkongsi bersama anda..

nota kaki > saya hanya merancang tapi Dia telah tentukan hal kehidupan saya..saya lebeh merasai dari ape yang anda rasa..

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/