Wednesday, April 27, 2011

kaLau La sayer buKan penJawat AwaM...


Ape punyer n3 la kali ni..
tak tahu nak wat n3 hape..
terpikir seketika..
*
*
*

Kalau La Saya Bukan Penjawat Awam sekarang ni.. ^.??
apakah kerja yang akan saya buat yerr..

*
*

adakah saya hanya sekadar menjadi Suri Rumah sepenuh masa..?

@

saya sudah menjadi seorang Ahli Perniagaan yang Berjaya..

@




semua tu hanya lah khayalan semata-mata kerna saya sudah ditakdirkan menjadi seorang Penjawat Awam sehingga saya pencen..
hahaha ^.*
itu pun kalau sempat merasa duet pencen nanti..
kalau tak ....mmmmmm... T___T

So..sekarang saya sepatut nya berterima kasih kerna diberi jawatan seperti ini..
tapi rasa macam nak lebeh lagi..
tak tingin ke nak amek saya jadik Bos..
hehe..
suke hati adik tiri engkau nak jadik bos yer..
jadik Bos kat umah jela..kan kan..



> terigin nak jadik kaya raya macam orang tu..tapi masih berada di tahap seperti ini..
bila la leh merasa nek kete besar ke..dapat umah besar ke..
kan..kan..



No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/