Monday, April 18, 2011

CayanG baBy KhaiSara BaLqiS...muuaaahhh


sekarang saya nak tunjuk baby saya..
buleh ka macam tu..
comei tak.. ^.^;
pinjam jap yer mama n papa nyerrr..
sebenar nye baby ni puteri ke-2 abang sayer..
setelah 7 tahun kakak yer..baru la dapat adik nyer ni..
Lahir pada 27hb Mac 2o11 ritu..
sabtu lepas baru berpeluang nengok nyer..
setelah 2o hari kan..
time hari ke-4 ritu saya n suami ade ke umah abang..
tapi tak berkesempatan untuk melawat baby ni..
sebab nyer die kena tahan kat wad di Hospital Selayang..
lagi pun time g umah abang dah jam 7.oo pm..
if nak ke hospital terlepas pulak time melawat..
so..pulang la kami..
sebbaik hari tu kami memang lalu kat sana..
saja singgah kejap..tapi tak de peluang nak jumpa..
gambar ni masa 1 hari..
di hantar melalui mms oleh abang saya..

*
*


sabtu lepas kami sempat singgah umah abang coz kami ke Ampang kan..
alang2 nak ke sungai buloh..singgah la ke rawang..
berjalan sakan kami..

*
*

yang ni pulak setelah 2o hari berlalu..
Nama nyer Khaisara Balqis..
kecil ajer bb khaisara ni..
nak pegang pon seronok..
ringan ajer..
sampai je umah abang time tu terus je saya angkat khaisara..
cayang anak makteh ni..
muuuaaaahhhh... ^.^;

*
*


menguap pulak khaisara ni..
huuuuaaarrrrggghh...
hehehe ^.^

bila la giliran saya nak timang anak sendiri ni..
asyik dok pegang anak orang jer..
heeeee : p
insyaallah..mudah2an kan..


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/