Tuesday, April 12, 2011

Lapok suDa..tAPi nak gtau juGak


sememang nyer nak bagitahu kisah makan2 jer..
tak de kisah lain dari makanan..
disediakan oleh saya untuk suami tercinta sabtu lepas..
makan tengahari gitu..
banyak entry saya berkaitan ngan makanan je kan..
sebab nyer saya suke masak..
untuk sape lagi.. si suami lerrr..
lagi pun die memang suke makan ape yang saya masak..
bak kata orang kalau pinggan tak licin tak tahu ler..
tambah nasi tak tahu nak cakap laaaa..
4 kali tambah semesti nyer..
hahahaha...
kuat makan kan suami saya ni..
sebab tu badan kami sama2 naik..
ekekekeke ^,^;

saya sambung yerr ape kisah makan tengahari sabtu lepas..
kami makan..

*
*

< Gulai kari ikan keli >


yang ni lak..

*
*

< Kangkung goreng Belacan >



setelah makan..semesti nyer perlu ade hidangan air kan..
tengahari tu saya buatkan air oren..
sluuuuurrrpppp...!!!!

*
*


selesai kisah ini untuk tatapan kalian yerrr..
rajin2 la anda menyediakan makanan masakan sendiri untuk suami tercinta..
bukan ape..kita gunakan air tangan sendiri kan..
lagi pun untuk mengeratkan lagi hubungan antara kami..
hahahah..
padahal tak bagi kuar makan kat kedai..



No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/