Monday, June 20, 2011

Contest Best Photo of Me by YqNq Ellyana


Assalamualaikum ^___^
malam2 begini nak membizikan diri join CONTEST lak sebab nya baru sahaja di tag oleh Aliaa... saya perlu selesaikan segmen ni sekejap yer..



Then kena tempek 1 pic saya yang paling menarik la...menarik ke pic ni.....??? jOm tengok...


'''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''
'''''''''''
''''''
'''
''



ape yang menarik yer pasal pic kat atas tu..hehe ^__^.. kepala sedang penin time tu sebab nye tali buaian tu cam nak putus jer..tu yang mendongak ke atas jer.. kalau yer jatuh terduduk la saya ni..tapi rasa nyer cam ade sumthing yang lebeh menarik kot disebalik pic saya ni..haha...walaucamne pun saya dah lindung sket apa yang berlaku kat belakang tu..sekian..

cukup la kot setakat ni kan..saya tag segmen untuk kengkawan yer..sila ambil perhatian..hehe


DONE...!!!

sapa nak join sila ke LINK KE SINI ...






No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/