Sunday, June 19, 2011

beKfES di HujUnG MinggU



Salam hujung minggu  ^____^
indah sungguh cuaca hari kan....panas terik jer..ada plan ke mana2 ke weekend begini..saya semalam dah keluar bershopping2..macam2 yang dibeli..untuk hari ini bersantai di rumah je kot..heeeeee ; p

bangun je pagi tadi terpikir nak wat bekfes ape untuk Mr Yoo ni.. kebetulan ada roti kan.. ini lah menu yang saya wat untuk si suami tercinta..ahaaakkss ^___^

.
.
.


"SANDWICH TELUR WIF CHEESE"

&

"SARDIN ROLL"

ini la menu bekfes kami pagi tadi..nak makan yang berat2 tak buleh la..sebab nya tengahari ni nak masak len pulak..anda pula bekfes ape yerrr...??
neway..Selamat berhujung minggu wif family yerrr..


2 comments:

  1. hehe..tenkiu2..tp sardin roll tu nmpak sedikit gelap..haha

    ReplyDelete

http://annyoo6609.blogspot.com/