Wednesday, May 25, 2011

Tak dE KojeR caRi kojeR yerrr


Hari ni nak tahu saya wat ape di rumah..orang lain sibuk bekerja saya pon nak sibuk bekerja jugak..hehe..disebabkan hujung minggu ni saya akan pulang ke kampong halaman di perak, saya mengambil kesempatan untuk berkemas2 di rumah..ini pon kerja kan..nak tahu saya wat keja hape..tengok ni saya selesaikan 1 keja melipat baju-baju saya yang di ambil dalam almari..baju2 ni sume nye dah tak sesuai di pakai oleh badan saya..ahaaakkss..nape yerrrr..sebab nye T__T..haha..penin2..tak pela..daripada dibiarkan dalam almari je lebeh baik sedekah kan pada yang sudi memakai nye kan..sume baju2 ni saya nak bawak balik kampong..nak sedekahkan pada yang sudi menerima..ada belum sempat pakai pun..tapi dah tak leh pakai..hehe..nak salahkan tuan punyer badan ni pun buleh jugak..makan manyak sangat..naik sana naik sini..yang ni baru baju2 kurung..camne nak sumbat dalam beg ni..

*
*
*



yang ni pulak 1 beg penuh T-shirt yang masih cantik..tapi dah tak muat..tetiba jer baju2 ni kecik..haha ^.^''..

*
*
*



sume baju2 ni saya nak sedekahkan pada yang sudi..daripada dibiarkan dalam almari je nak wat pe kan..ramai lagi di luar sana yang memerlukan..






No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/