Thursday, May 5, 2011

skool hoLiday


nak cerita pasai skool holiday leh..??
mohon maaf la kalau ada yang terasa lak..
but saya berhak berceritakan sebab nyer ini tempat saya yang punyer..
so saya punyer suke la kan..

*
*



 
Terasa tidak puas hati seketika kerna T__T..
adakah skool holiday ni hanya untuk suami isteri yang mempunyai anak sahaja..
tak boleh ke orang yang belum kawen bercuti sama..
begitu juga lah saya yang belum mempunyai anak..
kalau ada anak pun.. adakah anak anda sudah bersekolah ..
mungkin ada yang ada dan mungkin ada yang belum..
so tak perlu mempertikaikan pada orang lain yang ingin bercuti pada musim cuti skolah ni..
apa hak korang nak cakap macam tu..
saya punyer suka la nak bercuti bila2 masa pun..
bujang ke..?? takde anak skolah ke..??
bukan saya guna cuti korang pun..
sendiri punyer cuti..
so dah dengar orang cakap macam tu, seolah2 saya ni tidak berhak mengambil cuti pada musim cuti skolah lak..
saya bercuti pun ada sebab..bukan nya suka2 hati nak bercuti..
walau ape pun cuti sudah pun di apply yer..
jangan la bercakap sebegitu..masing2 ada perasaan kan..
perlu la memahami keadaan sekeliling..

*
*
*

perlu amek cuti sebab nak balik kampung yang jauh nun di sana..
pehtu ade kenduri lak kat rumah..
takkan pas kenduri terus cabut kot..
sendiri mau ingat la..
so sampai di sini yer..

selamat bercuti pada sapa2 yang amek cuti jugak nanti..



No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/