Tuesday, May 24, 2011

sepeRti aiR Batu caMpur


Lama juga saya mengambil masa untuk meng update n3 saya ni..
bukan nya apa saya no idea laaa..
hikhik.. ^.^''
seperti air batu campur ini..kalau di makan pon sodap..
nyummy..macam2 ada yang di letak dalam ABC tu kan..

*
*



jom follow n3 ni je la kan..ce citer..ce citer..
*
*
nak tulih hape ntah..but saya still menaip pape pun..asalkan still menaip d keybot ini..sudah lama tidak menaip kan..nanti lupa lak nak menaip camne..jari pon dah keras..stop dulu la cakap2 merepek saya tu..

if nak tahu kuda puteh saya kini berada di rumah sakit..kata nya dia akan sihat dalam masa 3 ke 4 hari..hope suma nya akan ok nanti..n keadaan nya pun akan seperti sedia kala..tapi kesian pada Mr Yoo kerna baru je gaji masuk tapi dah kena menghabiskan duet nya pada kuda puteh kami..hukhukhuk..macam2 dugaan la sekarang ni..saya pula sudah lama tidak keluar berjalan2 seperti dulu..rindu rasanya nak ke sana ke sini..shopping2 ke..makan2 kat luar ke..errmmmmm...
if perasan dah lama saya tak update pasal makan kan..no makanan yang special saya masak untuk tempoh 2 week ini..kerna saya makan makanan2 yang simple2 ajer..tak macam korang kan...huhuhu..

btw..Mr Yoo adalah segala2 nya bagi ku kerna dia lah penguat semangat saya selama ini..so harus tempek gambar Mr Yoo di sini..hehe ^.^''



kalau difikirkan macam tak kena je n3 ni kan..ahhhh..tak kesah laaaa..sendiri tulih sendiri baca laaa..agak busan berada di umah setelah sekian lama..

* kan saya dah cakap macam ABC kan..nak panggil rojak pon buleh..ekekeke

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/