Saturday, May 7, 2011

makaN maLaM Tadi


Setiap hari pasti memikirkan apa nak makan..
sama seperti di opis..
pagi2 lagi dah memikir nak makan apa kat cafe..
sungguh membosankan makanan di situ kerna hari2 makanan yang sama jer..
makanan yang berselera pulak dah tak de kat situ..
so makan jela apa yang ada..
bosan2 pun hari2 g makan kat situ jugak kan..
hehehe ^.^''''

bila dah tak tahu nak makan ape kat opis, balik umah sudah pasti nak makan makanan yang dimasak sendiri kan..
tapi tengahari semalam saya makan free di opis..
makanan nya enak sekali..
itu lunch time kan..
bila dah balik umah kena pikir dinner time pulak..
nak tahu saya masak apa malam tadi..
ini dia..

*
*

<Nasi Goreng>




ini resepi sendiri..
so..bahan2 nyer pun sendiri punyer suke laaaa..
saya letak ayam sket..
potong carrot sket bagi cantik nasi ni..
yang len tu seperti biasa saya letak sos tiram sket dan garam secukup rasa..
jadi la nasi goreng nye..
dan akhir sekali saya goreng telur mata untuk dimakan sekali..

>makan malam untuk si isteri bersama suami nye..hehe ^.*


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/