Wednesday, June 1, 2011

MAJLIS PERTUNANGAN ADIK KU


Assalamualaikum kengkawan..
hari ni saya baru masuk opis..setelah bercuti selama 4 hari yang lepas..baru pulang dari kampung kerna ada kenduri kesyukuran family sempena hari pertunangan adik saya ni..majlis berlangsung pada 29hb Mei 2011 (Ahad)..terasa kepenatan jugak la kenduri kali ni..tapi Al-hamdulillah sume nye dah selamat..
meh cni nak bercerita dengan gambar2 di hari pertunangan tempoh hari..maklum la jadi photographer bidang terjun..hehe ^.^''  ...nak wat camne kan dah adik mintak tolong snap kan gambar2 dia..so, terima la saya..if nak tahu ini adik saya yang bertunang tu..

-
-
-



hehe ^.^'' cute tak..macam akak nye kan kan..huaahahahaha..Tahniah ek pada adik ku & tunang nye <Zaharah & Hanan>..pasni tunggu majlis rasmi nya pulak..if tak salah time hari raya puasa nanti..tungguuuuuu...jom la tengok gambar2 time majlis tu...malas pulak saya nak menaip pape..hehe ^.^''

-
-
-

Time ni majlis perbincangan sedang berlangsung..




Acara menyarung cincin..









-
-

jom ke bawah pulak yerrr..kita nengok2 gambar2 kami ek..



< wif akak kembar nye >

< wif akak nye yang cute dan comel..saya lerrr >

< wif akak nora >

< wif akak ina >

<wif adik umie >

<wif akak ipar..yantie >

< wif mak & ayah >

-
-

& yang lain ni bergambar beramai2 ngan family..








< wif ba'a, wife & abam wapi & rayyan >

time ni mak & ayah sedang sibuk melayan tetamu..


-
-

setelah selesai majlis ini..



Al-hamdulillah..selesai suda majlis pertunangan adik saya ni..In-syaallah majlis rasmi rasmi nya akan berlangsung pada hari raya nanti..

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/