Tuesday, March 1, 2011

siLih beRgaNti


sekian lama saya tidak menjenguk blog ni..
Rindu rasa nyer.. pehtu xsempat nak update pape..
Maklum la saya akan pulang ke kampung halaman selama 4 hari..
hati ni pun dah mula resah gelisah..
mana tak nye kain baju belum dikemas lagi..
mintak izin untuk pulang awal pada malam 2..
sebab nyer saya akan bertolak seawal pagi keesokkan hari nyerrr..
sebab 2 entry ni baru nak update hari ini..petang tadi saya baru sampai dari kampung halaman..penat pun lum hilang lagi..mmmmm

*
*
Nak bercerita sesuatu yang sudah lepas beberapa hari yang lalu..
hari jumaat yang lepas <25hb Februari 2o11> rakan2 opismate telah mengadakan majlis farewell untuk Pn Rosnah..Bos saya ni..hehe..
Beliau bertukar ke Jabatan lain di Seremban..Baru 1 tahun 3 bulan berkhidmat bersama kami di sini..walaupun hanya seketika banyak perkara yang saya pelajari dari dia..
Terima kasih saya ucapkan kerana memberi peluang dan kepercayaan pada saya selama ni..Dengan hasil saya terima ni, insyaallah saya akan cuba untuk berusaha dengan gigih dan lebih jauh lagi..
<Thank's Bos..Jasa mu akan ku Kenang>

masa majlis 2 berlangsung sempat jugak saya snap2 pic..Tapi yang terkilan nye tiada gambar Pn Rosnah di dalam camera saya..adussshhhh...camne leh tertinggal snap pic ni..
Tula..len kali jangan asyik sangat snap orang len je..hihi..
*
*
*
Di sini saya tempek gambar kenangan dari camera k.nor <mintak izin yer k.nor kerna saya meng copy gambar ini>

*
*
*

malam 2 kami wat bbQ..tengok ni ayam yang sedang dibakar..

*
*
Yang ni pulak makanan yang saya makan malam 2..nyum2..
banyak sodap..Thank pada kengkawan yang sponsor mkanan masing2..

*
*

Pehtu saya mula snap2 pic yang len jugak semasa majlis berlangsung..ader2 ajer kan..





<Rahman wif wife> zainab menjeling nampak nyerr.
*
*
hepi family <ayu wif ajak n rayyan>

yang ni pulak.. Rayyan yang sangat shumell..muaaahhhh2
 *
*

saya pun tak lepas kan peluang untuk bergambar bersama asben saya..
pinjam jap yerrr si rayyan yang cute ni..

akhir kata..nanti kan entry saya selepas ini..
bercerita tentang percutian saya..hehe

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/