Friday, February 25, 2011

bLues 2dAY


Salam Hari Jumaat... ^.^

Hari penutup setiap minggu bagi yang orang yang bekerja seperti saya..
Sangat indah bila dibandingkan dengan hari2 yang lain..hehe
Agak nye penghujung hari bekerja ni pastinya akan memikirkan hari yang esok ajerrr..
Sangat Blues hari ini..
melakukan sebarang kerja sambil mendengar lagu2 nasyid d youtube..
ape yang saya cakap nih..macam tak betul je ayat tu..
haha..bedal jela..
pas 1 lagu 1 lagu lagik..dengar jela kan..
sebab nye telinga saya yang mendengar..
If ada yang mendengar bersama..marilah pasang telinga yerrr..
If tak berapa suka mohon maaf yerrr..

*
*

Ape yang di buat oleh saya d opis hari ni pun saya x berapa pasti..
Buat kerja keeee..??
macam laaaa...
huaaaaaahahahaha...
tolonggggggg.. saya terasa sangat boring..

Tetiba tempek gambar ni..haha
tak de kena mengena langsung...wakakakaka
cantik takkkk...???
membuang masa dengan mengedit header ni...
hehe..



 

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/