Tuesday, June 7, 2011

BerDatiNG beRsaMa mR Yoo


Belum habis cerita pasal semalam lagi tau..heeeee; p
semalam kan saya sedikit blurrrr sebab nye tak tahu nak wat suprise ape kat Mr Yoo..tapi seb baik la secara kebetulan opismate saya ni bisnessman bunga kan..sedang sibuk dia berborak sempat gak saya menyelit tanya untuk meng order jambangan bunga bersama coklat untuk Mr Yoo..risau gak kot2 tak sempat nak bawak pulang ke rumah petang tu..dengan pantas order diterima..tengahari tu jugak saya terima jambangan bunga tu..besau la pulak..dah la nak bawak balik naik bas..terasa malu ade..tapi wat tak tahu je..hehe..ini la jambangan bunga wif coklat untuk Mr Yoo..b4 ni tak pernah lagi saya bagi bunga pada dia..1st time tau..tapi satu benda lak terlupa..ohhhhh nooooo...!!! Kad ucapan..??? tak de laaaaa...adesssshhh..nak wat camne kan..pelupa lak..tapi tak pe pagi semalam dah wish kat dia..muaaaahhhhh ^.^
.
.


dan ini pula dia bagi kat saya..tahu2 balik umah petang tu dah ada atas katil..heeee;p Thank's sayang..
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Tak abis lagi bercerita ni..hehe..
continue yer..pas maghrib semalam Mr Yoo ajak saya keluar..kami berdating untuk makan malam jer..tapi takde la nak ber celebrate kat hotel2 mewah pon..bajet kureng laaaa..len masa leh pegi kan kan..kami juz pegi makan kat Kenny Rogers je..ni la makanan yang kami makan..slurpppp..


setelah kekeyangan..Al-hamdulillah..
stop di sini dulu yer..pasni ni jumpa di n3 lain plak erk.. ^,^

?
?
?
?

jap2..lum abis lagi..hehe..aikkkk..takde hadiah ke..?? hukhukhuk..untuk tahun ni non ade special hadiah for us but Mr Yoo ade bagi sedikit $$$$$ pada saya untuk belikan ape yang nak..ahaakkss..sebab nya Mr Yoo tak sempat nak cari pape untuk saya..Luv u so much...muaaaahhhh...neway next month kata nye nak bawak saya jalan2 T__T...ermmmm..

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/