Thursday, February 24, 2011

BerceLaRu Pasai paaa..???

Pastinya tiada gambar yang d tempek di cni..
Sebab nye fikiran saya suda tidak menentu..
ape yang di fikirkan pun tak tahu..
agak2 nye xsabo nak bercuti kot..aisssshhh..
rindu pada ibu tercenta di kampung gak nyerrr..
pehtu buat kerja macam tak buat jer..hahaha..
hanya saya yang tahu..jeng..jeng..
yang pasti nya..saya akan pergi berjalan2 makan angin..
ke mana yerrr.. @ Pulau pangkor jekkk..
yeaaaaahhh...!!! saya berasa sangat hepi..
resort nye oledi booked..so payment nye juz waiting by my asben tuk bayo..
huahahaha..bayo ye

walaupun destinasi yang ingin kami pegi ni tidak lah semegah mana..
yang penting kami dapat meluangkan masa bersama..
eceeeehhhh..poyo je saya ni..
macam la korang tak pernah pegi jalan2 makan angin kan..
tapi papepun..saya tetap hepi..
mana2 pun ok jerrr..
kebetulan laluan sehala ke kampung halaman saya ni..
ape salah nyer saya ke sana..betul tak..
nanti ape pula orang kata..
berasal dari perak je tapi pusing perak pun lum abih lg..
soooooooooo,,,
amek peluang..pasni leh jenjalan ke tempat len pulak kan..

denga citer d perak sedang musim durian..
waaaaaaa..pasti bes nih..
> sesi makan durian d kampung nanti..nantikan kepulangan anak mu ni..
antu durian memang macamni..hahaha..macam tak penah jumpa durian je..
Tapi saya suke2..suke2..

Masih menunggu 1 hari lagi untuk bekerja..
adissssshhh..lagi la terasa kemalasan yang terlampau..
Huarrrggghhhh...

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/