Friday, December 3, 2010

tAk meNjadi La PuLak


5.00pm
Balik kje smlm aku bergegas ke ruang dapur utk melakukan tugas aku...
nk thu ape yg aku nk buat...

*
*
nk masak rendang ayam daaaaaa....
laki aku teringin nk mkn rendang aym pulak....
ayam die dah beli awal2...
blik ptg 2 je aku kne msk...

nk thu rendang ayam 2 nk mkn ngn apeeeee.... (^?^)

*
*
LEMANG......

mne aku nk cri lemang ni....

haaaaaaaaa....

laki aku dah beli pun sbnr nyerrr...
tp kt pasaraya je la...
juz rebus je dlm periuk...
hahahaha....

*
*

nk di jdkan cerita lemang yg aku rebus 2 x menjdik laaaa...
LEMBIKKKKK la pulak...
nk mkn pun xbape bes...
aduhhhh...

walaupun lemang 2 x bape nk jdik...

Tapiiiiiiiii.....(^,^)

Rendang Ayam yg aku buat menjadik pulak...
hehehehe...
dapat pujian dri laki aku lerrrrr...
wooooowwwww...

mmg bes...
tenkiu bucukkk...

7.00am
siap proses memasak rendang ayam...
nyumm...nyumm...

xsbr nk mkn...
tggu msuk solat magrib je...
terus g solat...
pastuuuuuuu....
ape lg...
mkn daaaaaa...

*
*
lemang 2 laki aku je yg mkn...
aku meratah jerrr rendang ayam 2...
hehehehe...


p/s > sori ye bucuk lemang xmenjadik laaaa...lembik pulak...hehehe...pasni beli lemang yg betul la senang sket...lg sedappp...ngehh...ngehh...tapi rendang ayam 2 woooowwww...ahaakkks

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/