Friday, December 3, 2010

weeKdaY pLanninG


Ape yg perlu aku lakukan weekend nie yerrr...
aku bercuti selama 4 days...
lama jgk 2...

xjdik nk blik kampung aku @ Perak....
tapi aku akan m'abiskan msa bercuti di kampung mertua @ Raub, Pahang...
spjg dok kt sna xkan nk relex kt umah je kann...


Any planning...(^?^)




Nak ke mna yerrr...

asben aku ade plan smlm mcm nk ke Kuala Gandah...
bes ke kt sna ekkkk...

ikut kan hati xnk g coz pegi berdua je...
if ada anak mmg bes...
leh bwk jln2 tgk gajah...
hehehe

tapi xpe la...
leh bwk ibu mertua aku berjln2 kan...
ahaaakkksss...

bertiga la kiteorang...

pape pun mlm ni kne blik kampung dlu...
sok bru plan jdik ke x nk g sna...



if jdik g Kuala Gandah nnt aku cerita d n3 akn dtg ekkk...
hope menjdik lerrr...xkan nk dok umah bersantai je kan...
jumpe n3 nnt yerrrr...
chauuuuuu dlu...



No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/