Tuesday, November 30, 2010

dEMi kEbAIkan



ape yg aku tulis ni keluar dr lubuk hati aku sendiri...
bkn kepura2an semata2...
terpulang la dr pandangan mata org utk menilai aku seperti mana...
aku x pernah diminta utk menjadi aku sekarang ini...
hanya Dia yg thu ape yg berlaku...
aku hya merancang tapi Dia (Allah) yg menentukan buruk baik nye aku...
nk kata pasrah dgn kehidupan ni pun ade...
nape tidak boleh menerima kebaikan yg aku buat selama ini..
nape menghukum aku sebegini rupa...
ape slh aku pd manusia di sekeliling...
seolah2 aku tidak boleh lagi diterima utk melakukan kebaikan...
tiada ruang ke pd aku utk sume ini...
aku tahu aku tidak seperti wanita solehah yg dipikirkan org sekeliling...
aku ingin menjadi aku sendiri...
tapi dipersalahkan oleh org...
idup aku sekarang bkn kepura2an...
x sume manusia di muka bumi ini sempurna...
dlm kebaikan ttp ade keburukan...
betul la org kata hidup ni seperti roda...
berputar...


*
*
*
seolah2 aku "TAK LAYAK" utk berkata2 @ meluahkan ape yg aku rasa...



terpulang la pd yg menilai aku di mata sendiri...
aku masih memperbaiki diri aku sbb aku tahu aku bukan lah yg terbaik pd pandangan org...


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/