Monday, November 15, 2010

Fuhhhhhhhh ~~~~

masih berfikir....berfikir....& berfikir....
apakah keputusan yg perlu aku buat skrg ni...
dulu...aku yg mencari...
kini telah termakbul...
aku pula yg confius...

terima @ tidak




sbnrnyerr aku hanya sekadar suka2...
tp telah menjadi kenyataan pulak...
patut kah aku berkata "Tidak"
mesti kah aku berkata "Ya"

aduhhhhhh.....
ape yg patut aku katakan...

adakah ini peluang untuk aku menuju ke puncak yang lebih tinggi...????

*
*

b4 nk check pg td bkn main perasaan ni...
mcm nk amek result exam jerrrr...
takutttt...
tp bila dah tgk...
fuhhhhhh....hepi pun ade...

tapi.....

aku belum membuat keputusan utk terima @ menolak...

insyallah mlm ni aku cuba untuk membuat solat istiqarah...
semua ni akan diputuskan...


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/