Tuesday, August 16, 2011

Pagi2 dah meLawat Kawasan


Assalamualaikum.. ^__^

" Sesungguhnya kami menurunkan (Al-Quran) pada malam Lailatul Qadr dan Tahukah kamu apakah Lailatul Qadr itu...???
Malam Lailatul Qadr adalah lebih baik daripada seribu malam "


.
.
.

pagi2 kat opis selalu menunggu newspaper tiba..nak baca online malas pulak..so tunggu je la..saje nak baca pape yang patut kat ruang berita tu (Berita Harian : 16/08/2011) ..

sampai la kat ruangan "Salam Perantau".. baca punyer baca terlihat gambar salam perantau ni dari http://kisahkami83.blogspot.com/ .. hohoho ^__^   ucapan dari mereka..heeeee; p


snap gambar ni dari berita harian nih..hehe ^^
pape pun ucapan dari saya pulak yerrr..

Selamat Menyambut Aidilfitri di Perantauan buat

3 comments:

  1. yeaahhh!! ann tqvm!!
    dah kuar sonok-sonok.. pinjam tau picha neh^^

    ReplyDelete
  2. LuN@_aiDi @ amek ajer pn ct..hehe

    ReplyDelete

http://annyoo6609.blogspot.com/