Thursday, August 11, 2011

Berjujuran aiR Mata..



Salam sume ^__^

sedang merehatkan diri di jap tadi rajin2 kan diri untuk membaca satu entri dari blogger ni .. kisah seorang blogger kehilangan suami nya selama 4 hari baru2 ni..macam mana la saya ni terlewat tahu lak ..heeee ;p

dan saya berkesempatan membaca kisah luahan hati Pn Salwa yang juga seorang blogger.. 
memang sedihhhhhhhhhhhhhhh sangat... meleleh air mata ni kat depan pc dok baca entri dia.. sob..sob..sob..
 tapi Al-Hamdulillah.. Allah Maha Kuasa..suami nya telah kembali ke pangkuan nya..

.
.
.


Ya Allah..kalau la kisah ini terjadi pada diri saya tak tahu camne saya nak lalui..semoga Allah S.W.T lindungi hamba mu ini..Amin..



"Segala pujian bagi Allah yang menyelamatkan aku dari apa yang Ia memberi percubaan dengan sesuatu dan Ia mengutamakan aku dari banyaknya makhluk"






3 comments:

  1. sedih kisah mereka...
    terima kasih kongsi link mereka..

    salam perkenalan..!!!

    ReplyDelete
  2. Mrs. Norrie > salam kenal ^_^ meleleh air mata baca entri tu tadi..

    ReplyDelete
  3. berdoa semoga panjang umur.. :)

    ReplyDelete

http://annyoo6609.blogspot.com/