Sunday, May 8, 2011

Happy Mother'S Day 4 my MoM's


Setiap tahun sudah pasti semua orang menanti tarikh ini..
tapi setiap tahun mesti ada perubahan tarikh..
saya ingat "hari ibu" akan disambut pada 1ohb Mei setiap tahun..
rupa-rupa nya tidak..
baru la saya tahu tarikh nya berubah-ubah..
bagi negara Malaysia "Hari Ibu" akan disambut pada
< Hari Ahad minggu kedua dalam bulan Mei setiap tahun >

so tahun ini jatuh pada 8hb Mei 2o11..
Today is "Mother's Day" u nooooo..

belum terlambat saya memberi ucapan pada ibu saya juga..
bangun je pagi2 tadi terus col mak..
dengan semangat untuk bercakap ngan mak..
dengar suara mak je pon saya dah rasa hepi sesangat..
ini kan pula kalau berjumpa dengan nya..

"Happy Mother'S Day 4 my Mom"
> Norini bt Muhammad..

Thank's 4 everything mak kerna telah melahirkan ann di dunia ini..
Telah menjaga serta membesar kan ann sehingga ann sampai ke tahap ini..
segala pengorbanan mak tak dapat ann balas sehingga akhir hayat mak..
Ann doakan semoga mak sentiasa berada di bawah lindungan Allah SWT..
Ann sayang mak sangat2..Luv U so much mak..
Tunggu ann balik kampung nanti yer..
Ade suprise untuk mak..
Tungguuuuuu.... ^.^''''

dan ini kenangan gambar bersama mak n adik2 masa saya balik kampung ritu..

*
*




Tak lupa juga pada ibu mertua ku, kakak2, kengkawan serta para2 ibu di dunia ini..
"Selamat Menyambut Hari Ibu"


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/