Friday, March 18, 2011

kuRsus DaY


Nak cerita hal2 lain..tak tahu pe nak cerita..
disebabkan saya baru kembali ke opis pada hari ini, mood bekerja pun masih tiada..
meh sini kita berkongsi cerita pasal kursus yang saya hadiri dalam tempoh 4 hari yang lepas..

14hB unTiL 17hB maC 2o11
*
*

Meninggalkan kerja2 di opis serta suami tercinta di rumah..
sian die kena buat pape sendiri yerrr..

tujuan pegi kursus ni pun untuk mempelajari sesuatu ilmu yang baru di alam pekerjaan saya..
maklum la bekerja ni x semesti nye melakukan kerja2 yang sama jer..
pasti mahukan sesuatu yang baru untuk memperbaiki kelemahan yang ada pada diri ini..

start kursus 14hb..
tapi harus datang 1 hari lebeh awal untuk penginapan..
pengangkutan ke sana disediakan...orang len naik bas..
tapi saya mintak suami antarkan saya ke tempat kursus..
hehe..nak bermanja sebab 4 hari nak kena tinggal ni..
Lama nye kursus..

*
*

Dalam tempoh berkursus sempat berkongsi cereta kerja bersama2 rakan sejawat di sana..
memang bes sebab macam2 ragam kerja di tempat orang..
sempat bersnap2 gambar bersama diorang sebagai kenangan..

*
*





sesi perbincangan soalan...








Gambar ni di ambil setelah tamat sesi penyampaian sijil kursus..


ni je gambar kenangan yang ade..
yang len xsempat nak snap..

w'apepun, saya hepi sebab dapat mengikuti kursus bersama rakan2..
sehingga kita berjumpa lagi..


No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/