Wednesday, November 24, 2010

suSpeN jErrrrr


patut kah aku bersungut...
patut kah aku berkata "TIDAK"...
selama ni pun aku senyap jerr...
bile disuruh ikut jerr...
tanpa berkata apa2...



ohhh noooo.....


mmg nasib aku ni jdik mangsa keadaan kot...
tapiiiii.... aku still ade rsa hormat...
jgn kerana sekali aku disuruh...
berkali2 aku kne lagi...

sesuatu yg tiada kaitan dgn aku...
tapi aku jgk kena lakukan...
patut kah... (^_^)
pernah kah org lain melakukan ape yg pernah aku lakukan...
........?????

ape uolz rsa if uolz disuruh utk melakukan sesuatu yg tiada kaitan dgn diri uolz...
ade rsa tidak puas hati....(^.^...???)
klu xrsa pape 2, mmg uolz yg terbaik lerrrr....

*
*
*

ape yg aku tuliskan ni hanya sekadar luahan hati...
tidak ade kne mengena ngn hati org lain...
sbb hati aku yg rsa sume ni...






IKHLASLAH...!!!
menjadi diri sendiri agar hidup penuh dengan ketenangan & keamanan...




1 comment:

  1. saba ok..
    ALLAH bersama orang2 yang saba..
    tp manusia ni cakap je..kadang da xleh nak saba..

    ReplyDelete

http://annyoo6609.blogspot.com/