Saturday, November 13, 2010

sANtai2 @ hoMe


today is cuti day utk aku....dduk umah sorg2 pg ni...
en suami kne kje 1/2 day...
so...ape yg patut aku buat yerrr...
*
*
aku mulakan tugas yg patut aku lakukan apabila tiba hari2 cmni...
*
*
kemas umah
*
sapu lantai
*
mop lantai
*
lipat baju
*

huhhhhh.....
penat jgk buat kj sorg2 nih....tanpa bantuan en suami...
apakan daya mmg tanggungjawab seorg isteri kan...
hohohohoho...

selesai jer sume tugas2 tu aku dok lepak tgk tv...
layan "Reunion AF8"

sambil2 layan tv aku ke dapur tgk ape yg patut aku masak lunch ni...
smlm ade beli lauk kt psr mlm....
so sng la sket nk msk...xyah kuar g pasar lg pg ni...

*
*
nk msk ni xde la lama sgt...sambil2 tgk tv pun leh buat sume 2...
sementara menunggu en suami ku balik...
aku perlu abiskan sume masakan ni....

hhhhmmmmm....
nyum....nyum....nyum....
*
*
siap sudah
*
*
mari tgk ape yg aku masak utk suami ku yg tersayang....

*
*


ketam masak lemak cili api ni utk aku sbrnyerrr...
sbb suami aku xmkn ketam...

*
*


tapi xpe...walaupun die xmakan ketam...aku wat utk die ikan bawal masak merah...yang ni mmg die suke...

*
*


lastly....sayur mesti ade utk lunch ni..
sayur kailan ikan masin... masak simple jerrrr...

*
*
cuti2 cmni la leh mkn mcm2 kan...msk sendiri lak 2...
aku suke...aku suke....
sbb sume ni aku wat sendiri...
psni if ade masakan len leh kite share kan...

No comments:

Post a Comment

http://annyoo6609.blogspot.com/