Tuesday, September 6, 2011

1st Syawal 1432H bersama Family Mr Yo


Assalamualaikum..

setelah sekian lama tidak jenguk belog ini..hehe ^^ hari ni baru check in opis.. wat kojer sket.. tapi yang lebeh nye wat benda hape ntah.. Al-Maklum la mood rayer masih ade...


..................................
.........................
...............
.......
..
.




Tumpang laluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....


nak tumpang lalu pegi mana ni...
jommmmmm...jommmmm...





bila online jer facebook ramai nye orang upload gambar rayer...saya pun nak upload jugakkkkkk... huhu.. mula2 saya tak nak upload pun..ermmmmmm ;( sebab nye takde gambar rayer di sebelah family saya..hukhuk.. sangat la sedeh..  tapi takpe.. 1 Syawal ritu beraya di umah MIL @ Raub, Pahang.. jom tengok pic2 rayer ni jer yerrrrrr... tak de ape nak di hidang kan...hehehe ^^

sempat lagi nak tempek2 gambar ni..heeeee;p




jom layan gambar2 ni pulak...


















selesai.... ^^

1 comment:

http://annyoo6609.blogspot.com/