Thursday, October 28, 2010

Surprise..!!!

Detik jam 12.00am > 28.10.2010 aku dikejutkan dr tidur ku oleh seorg insan yang bernama suami...aduhhh...igtkan mimpi tp realiti...ehhheeemmm...suh aku kuar dr bilik dan pergi ke ruang tamu >>> SURPRISE....!!! Lagu bezday dimainkan....siap ade kek lg atas meja..ahaakkkksss...terharu beb....dpt kiss from my asben...<pdhal ari2 dpt kiss> romantik jgk laki aku ni... hahahaha...xsangka taun ni die wat lg tp suh aku kuar dr bilik pulak...taun lps atas katil je aku tiup lilin kek...pas2 tdo blik..hikhikhik...ngntoq punyer psl..konon this year nk wat len dr yg la 2 kn...
btw Thank's Sayang 4 this surprise...i luv u so much....mmmmuuuaahhhhh...
...
...
aku kena potong kek ni dlu....sweet sgt....
siap pasang lagu bezday lg...
haaaa....tgk tu tgn je nmpak...muka nyer xde....
xleh pose muka skali coz dlm keadaan bgn dr tdo...
...
...
...




sebelah ptg lak my asben bwk aku kuar g The Mines...
jalan2...makan2....n dapat sesuatu dr die T____T....


(^_^)
tenkiu sayang...muaahhhhh
...
...
...
xlupe juge pd adik ku cik umi & zam yg setia menunggu detik jam 12.00am utk wish kakak yg chomel ni... kui3...hahaha...terharu aku...sampai menitis air mata ni tauuuu... sayang korang sume.. doakan kakak mu ini sentiasa dirahmati oleh Nya...amin...
time kaseh juge pd abg ku yg wish pg td...
suke...
suke...
suke...

i'm hepi sgt...

 1 more...thank's pada teman2 n kawan2 yang wish bezday kt aku juge..thank's a lot....muaaaahhh
..
..
..

sempena bezday aku today...hope ape yang aku hajati akan dimakbulkan oleh Nya...
Amin

1 comment:

  1. dpt present ap??
    reveal la kt sini..leh sesme share..muahaha

    ReplyDelete

http://annyoo6609.blogspot.com/